פרסום
חדשות כוכב הצפון עורכת ומפיקה מדי שישי את עיתון כוכב הצפון היוצא לאור מאז 1972 והיא בעלת מהדורה דיגיטלית איכותית וייחודית שהייתה תקדימית בכל הארץ ומופצת בדיוור ישיר לאלפי משתמשים. העיתון מופץ מעל 49 שנה בכל איזור הכנרת וסביבתה: טבריה, עמק הירדן, כפר תבור, גליל תחתון (שער הגליל) וסובב כנרת.
מי אנחנו?
כמי שעברו הרבה בפרסום ושיווק, אנו יודעים היטב לומר ששלושה דברים מרכזיים יקבעו בסופו של יום את איכות הפרסום שלכם:
מהו פרסום טוב?
חשיפות
מות החשיפות ואיכותן: מספר הפעמים שהפרסום שלך נחשף בפני אדם כלשהו (יכול להיות גם יותר מפעם אחת)
קהל יעד
הכיווינון של קהל היעד שלכם מאפשר לכם להגיע לאנשים שעשויים להתעניין במוצר שאתם מוכרים
צורך
חשוב שתדעו מה מחפש הקהל שלכם, מהו צורך שמניע אותו לקנות מוצרים כמו אלו שאתם מוכרים
מה ההבדל בין פרינט לדיגיטל בשלושת הפרמטרים ומדוע עסקאות פרסום משולבות הם הדבר הטוב ביותר כאשר אתם מנסים להגיע לקהל המקומי שלנו?
חשיפות חשיפות ועוד חשיפות
כגוף המתמחה בשיווק ופרסום מעל 45 שנה ומתוך הבנה מעמיקה של התפתחות העולם הטכנולוגי והדיגיטלי בתחום הפרסום אנו ננסה להסביר לכם כאן מדוע עסקאות משולבות של פרסום בעיתון המודפס (פרינט) ובמדיה הדיגיטלית (דיגיטל) הם הדבר הטוב ביותר עבורכם, אם אתם מכוונים את הפרסום שלכם לקהל המקומי שלנו.
כמקומון שקיים מאז 1972 אנו לא רק מכירים את הקהל המקומי, אלא מטפחים איתו יחסי אמון מעל 45 שנה, אנחנו כאן בעוד מקומונים רבים שצצו במהלך השנים באיזור קמו ונפלו, מרביתם לא עברו את רף 10 שנות קיום, אנחנו כאן מעל 45 שנה כי אנו לא מתפשרים עבור הקהל שלנו על היותנו עיתון לוחם ולא מתפשרים עבור המפרסמים שלנו על איכות וכמות החשיפות.
ובואו נעשה קצת סדר, עם כל הכבוד לניסיון לקלוע בדיוק לקהל המשתמשים שלכם, אם לא תהיינה לכם הרבה חשיפות, בסוף הקהל לא יתרגל אליכם, שמכם לא יוטמע בקרבו והפרסום שלכם לא יתפוס לאורך זמן כי פרסום בראש ובראשונה זו עבודה שדורשת כל הזמן יצירתיות ומעל הכל התמדה ועוד התמדה!
אז מה ההבדל בין חשיפה בפרינט לדיגיטל?
בעוד לכאורה בלבד במדיה הדיגיטלית אתם יכולים להגיע במחיר זהה לכמות חשיפות גדולה מאוד, כפי שמנסים להראות המספרים של פייסבוק, איכות החשיפה שונה מאוד, מה שהוביל אותנו מזמן להבנה שהתוצאה היא הפוכה. המדיה הדיגיטלית מוצפת, הפיד שלכם מוצף, לכן כדי להגיע למצב שאתם נטמעים בזיכרון של המתבונן בפיד אתם צריכים כמות חשיפה גבוהה מאוד. בפרינט כאשר הקהל מורגל מזה 45 שנה להניח את העיתון על השולחן מדי שישי ומשפחה שלמה הולכת ובאה ומעלעלת בו, החשיפה היא ממוקדת, חסרת הסחות דעת ונטמעת בצורה איטית ובטוחה יותר בזיכרון ולרוב גם תוך קריאה בתוכן שמעניין את הקהל המקומי, כמו שאומרים מה שבא מהר, הולך מהר וזו ייחודה של המדיה הדיגיטלית לטוב ולרע, היא באה מהר והולכת מהר, בעוד הפרינט מגיע לקוראים ממקום של התרווחות כדי להיטמע ולהישאר.
המסקנה היא שאם נגדיר חשיפה כהתבוננות של אדם אחד פעם אחת במודעה שלכם, על מנת להגיע לאיכות החשיפה הממוקדת בפרינט תצטרכו חשיפות גדולות במספר פי כמה וכמה בדיגיטל ובסוף כמו שאמרנו כמות החשיפות היא זו שקובעת.
כל חץ רצוי לכוון אל המטרה
מצד שני, המדיה הדיגיטלית מתמחה בכיוונון קהל היעד שלכם, פייסבוק וגוגל אוספות מדי יום עשרות פיסות מידע על כל המשתמשים שלהם והם יכולים לכוון במידה מסוימת (לא תמיד מוצלחת יש לציין וגם דרוש זמן כדי לכוון את הקהל היטב) את האנשים שמתעניינים למשל בריהוט או בדפים שקשורים בריהוט. כיוונון הוא לא עסק קל, רוב בעלי העסקים לא עושים זאת בעצמם, אלא באמצעות מומחים (מי יותר ומי פחות) שעולים כסף רב והדבר גם דורש זמן. גם קהל היעד בפרינט הוא ממוקד והוא ממוקד עבורכם מראש ללא צורך במאמץ מיוחד, אלא כאשר מדובר במקומון שרגילים אליו משך שנים רבות, המיקוד הוא יותר מבחינה גיאוגרפית ודמוגרפית, מאשר ביחס לתחומי עניין, לכן החברות הגדולות בעולם בבניית אתרים ביניהם WIX ששווה מילארדים ומתפתחת בקצב ענק ממליצות בעצמן לכתוב טור בעיתון מקומי, היות והדבר מכוון את הקהל המקומי בנוסף בתחום העניין ומקנה למפרסם לאורך זמן שם של מומחה בתחום.
העומס במדיה החברתית מוריד מאיכות החשיפה
מצד שלישי, ישנם הרבה אנשים שאינם מסוגלים לשאת את העומס במדיות החברתיות או פשוט בוחרים לא להיות שם מסיבות דתיות ואחרות. עייפים מההצפה במדיה החברתית או לא מעוניינים להיות חלק ממשתמשיה, הם מחפשים את הדיוור הממוקד יותר ואת הרוגע שבהסתכלות בדף מודפס או בדיוור ישיר של תוכן. .
ומה לגבי הצורך?
את המדד השלישי להצלחה חולקות גם המדיה הדיגיטלית וגם זו המודפסת והוא שיווק וקופירייטינג נכון באמצעות מענה לצורך של קהל היעד שלכם, אין טוב מכם כדי לדעת מהו הצורך של לקוחותיכם ואין טוב מאתנו כדי לעזור לכם לכוון את הצורך בקופירייטינג לקהל המקומי, שההרגל בדמו.
אז למה עסקאות משולבות הם בעצם ה-THE BEST כשאתם מכוונים לקהל המקומי שלנו?
אנו משקיעים רבות בחשיפה שלנו, העורך שלנו מעולם, משך מעל 45 שנה, לא התפשר על כמות ההפצה של העיתון ועל תדמיתו כעיתון לוחם ומכאן גם על הכמות הגדולה של החשיפות הממוקדות עבורכם. מאז ומתמיד בלטנו בהקשר זה על המתחרים שלנו, זו הסיבה שהעסקים הגדולים בסביבת הכנרת לא מתפשרים על פרסום בכוכב הצפון. מזה מספר שנים שאנו משקיעים רבות גם בהפצת המהדורה הדיגיטלית הייחודית שלנו בדיוור ישיר ובמדיות החברתיות, מהדורה שהייתה תקדימית באיכותה בכל הארץ.
המהדורה מופצת לאלפי משתמשים ישירות בוואצאפ ובדוא"ל ורשימת התפוצה עולה באדיקות כל העת. אנו מקדישים אהבה רבה ומחשבה רבה על הנוחיות וחווית הקריאה של קוראינו במהדורה הדיגיטלית וגם על הקלות בה הקורא יוכל ליצור קשר עם המפרסם או להתרשם מהנכסים הדיגיטליים שלו (דף הפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד)
ויש גם בונוס גדול – פרסום עמוד במהדורה הדיגיטלית מקנה לכם בעצם דף נחיתה שכולו שלכם חינם אין כסף, שלו כתובת URL ייחודית. עכשיו כל מה שנשאר לכם זה להרים קמפיין טוב סביבו בשיטת "עשה זאת בעצמך" או בעזרתנו.
אנו כבר מזמן הבנו את הסוד של השילוב בין פרינט לדיגיטל ואת העוצמה לעסקה משולבת בין השניים ואנו כאן כדי לחלוק את ההבנה הזאת אתכם במחירי השקה חסרי תקדים:
את המדד השלישי להצלחה חולקות גם המדיה הדיגיטלית וגם זו המודפסת והוא שיווק וקופירייטינג נכון באמצעות מענה לצורך של קהל היעד שלכם, אין טוב מכם כדי לדעת מהו הצורך של לקוחותיכם ואין טוב מאתנו כדי לעזור לכם לכוון את הצורך בקופירייטינג לקהל המקומי, שההרגל בדמו.
אנו מביאים אליכם פרסום בעיתון עם מוניטין של מעל 49 שנה וקהל מסור.
פרסום חינם בנוסף במהדורה הדיגיטלית שלנו.
אנו מביאים אליכם מומחיות בניהול קמפיינים בפייסבוק
אנו מביאים אליכם מומחיות בניהול קמפיינים בגוגל
אנו חוסכים לכם בעלויות גרפיקה
אנו חוסכים לכם בעלויות קופירייטינג
אנו נדע לחבר עבורכם את החנות האינטרנטית לפייסבוק ואינסטגרם אם תרצו
[במקרים בהם מערכת הניהול של האתר שלכם מאפשרת זאת]
אנו נדע לתחזק עבורכם עדכון מוצרים באתר, אם תרצו.
אנו מפרגנים לכם גם בכתבות ויח"ס מעת לעת
אתם תופסים את הקהל המקומי מכל כיוון אליו הוא בוחר להיחשף ומקבלים את מירב איכות החשיפה, תוך הנאה משולבת מכל העולמות!
אנחנו העיתון הוותיק ביותר באיזור והאיכותי ביותר באיזור כי אנחנו לא מתפשרים על הקהל שלנו ועל כמות החשיפות שלכם ולכן אנחנו כאן כדי לחלוק אתכם את הידע המצטבר שלנו מעל 45 שנה בשיווק ופרסום אצל הקהל המקומי!
רוצים לבסס את העסק שלכם אצל הקהל המקומי ולהשאר תמיד על המפה?